Аналітики компанії UTG підбили підсумки відвідуваності київських ТРЦ за 2020 рік. Станом на січень 2021 року середньоринковий показник знизився до 516 осіб/1000 м2. Порівняно з 2019 роком падіння становить близько 40%.
Суттєве падіння відвідуваності відбулося в окружних торгових центрах: з 992 осіб/1000 м2 у 2019 році до 678 осіб/1000 м2 у 2020 році. ТРЦ регіонального формату виявилися більш стійкими до кризи, в них трафік знизився на 49 осіб із минулого року і становить 420 осіб/1000 м2.
У компанії UTG виділяють основні причини такого падіння:
1. 44% споживачів почали рідше відвідувати торгові об’єкти. Серед об’єктивних причин виділяють бажання скоротити витрати, прагнення уникнути відвідування громадських місць/транспорту;
2. 25% зростання лояльності до здійснення покупок онлайн. Цьому сприяло залучення нових, більш старших споживачів (віком 50-60 років), розвиток маркетплейсів і розширення попиту на товари, які раніше не були особливо затребувані в мережі.
Проте як позитивний підсумок такої ситуації експерти компанії UTG виділяють зростання затребуваності концептуальних об’єктів, оскільки найбільше просідання відвідуваності характерно переважно для старих ТЦ/ТРЦ із серйозними концептуальними недоліками, через що вони втрачають популярність.
Джерело https://commercialproperty.ua/news/ukrainskiy-rynok/vidviduvanist-trts-ki-va-u-2020-rotsi-vpala-na-40/