Оціночний портал

Новини – Огляди та Аналітика – Законодавство – Практика

все для Оцінювача в одному місці

Оціночний портал України

Оціночний портал – створений на принципах самоврядування та покликаний об’єднати зусилля громади оцінювачів України у питаннях вдосконалення оціночного законодавства, підвищення престижності професії Оцінювача та обговорення нагальних питань в практиці.

KPI – ключові показники діяльності готелю

Статистичні данні наведені за інформацію Hotel Matrix – вебпродукт готельної аналітики.

До Hotel Matrix під’єднано 202 готелі України, 18 у Польщі та два в Казахстані.

АНАЛІТИЧНІ ДАНІ ГОТЕЛЬНОГО РИНКУ УКРАЇНИ

KPI – ключові показники діяльності готелю

OCCUPANCY

Перший з трьох ключових KPI готелю. Occupancy (Завантаженість)  показує відсоток проданих кімнат по відношенню до доступних до продажу за певний період часу.

Важливо щодня відслідковувати ці дані, щоб аналізувати та прогнозувати попит та розраховувати найкращий тариф дня для кожного сегменту гостей.

ADR

ADR – це середній тариф дня. Другий важливий показник, який може дати нам інформацію, яку цінову політику застосовує готель.

Порівнюючи ADR готелю з ADR конкурентної групи, ви можете зробити висновки стосовно вашої цінової політики: завищені ваші тарифи, занижені, або йдуть у темпі групи.

ADR важливо аналізувати у парі з показником Occ.

REVPAR

RevPAR (дохід на доступний номер) – це один з найбільш поширених фінансових індикаторів, що дозволяє оцінити, наскільки ефективною є діяльність готелю. RevPAR показує, яка частка доходу від продажів номерного фонду припадає на кожний доступний  номер. RevPAR  аналізується під час визначення стратегії та ухваленні інвестиційних рішень. Порівнюючи RevPAR з середнім показником по конкурентній групі, ви отримуєте дієву інформацію щодо подальшого розвитку бізнес моделі, яку впроваджує ваш готель.

TREVPAR

TREVPAR розшифровується як загальний дохід на номер.

Це KPI, який розраховує валовий дохід готелю на доступний номер. У той час як RevPar враховує тільки дохід від номерного фонду.

TREVPEC

TREVPEC розшифровується як загальний дохід на одного клієнта.

KPI для розрахунку загального доходу, отримуваного на одного гостя.

REVPATH

RevPath – це розрахунок для визначення дохідності SPA, який допоможе глянути на дохід з іншої точки зору, враховуючи необхідність «обертати» процедурні кімнати протягом дня. Він дуже схожий на RevPath for Rooms. Це допомагає SPA менеджеру ефективніше керувати часом.

REVPASH

RevPASH (Revenue per Available Seat Huor) – середній дохід на посадочне місце за період в грошах, який можна розрахувати як розподіл доходу від продажу страв і напоїв на кількості посадочних місць і години роботи.

REVPAM

Це КПІ, що стосується готелів, які мають свої приміщення для проведення конференцій та банкетів. Ефективність використання відділу продажу розраховується на дохід за наявний квадратний метр банкетного простору.