«Фактично первинний ринок живе в умовах «двох цін»: є задекларована девелоперами ціна, озвучена в рекламних оголошеннях, а також ціна для реального покупця. І розпіарене збільшення вартості квадратного метра в умовах майже відсутнього попиту є нічим іншим, як засобом психологічного впливу, «підготовкою» до майбутніх цінових реалій, формуванням цінової кон’юнктури на період після завершення активної фази війни», — вважає Володимир Семенцов.
Всі порівняльні показники ґрунтуються на ціні квадратного метра у гривневому еквіваленті. Якщо ж врахувати коливання курсу і додати всі подорожчання в доларовому еквіваленті (будматеріали, пальне, логістичні витрати), то поточні ціни майже не змінились, або змінились несуттєво.